Bij Fysioveld in beweging doen wij ons uiterste best om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) hebben wij een klachtenregeling opgesteld. Uw ervaring helpt ons om de zorg te verbeteren.
1. Bespreek het eerst met uw behandelaar
Wij moedigen u aan om uw klacht of onvrede eerst met uw fysiotherapeut te bespreken. In veel gevallen leidt een open gesprek tot een passende oplossing.
2. Interne klachtenbehandeling
Komt u er samen niet uit of wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen? Dan kunt u contact opnemen met de praktijkhouder of de interne klachtenfunctionaris.
U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 4 weken zorgvuldig te behandelen.
3. Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Wilt u begeleiding bij het indienen van uw klacht, of blijft u ontevreden over de afhandeling? Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris via onze geschilleninstantie.
Op de website staat een klachtenformulier dat u digitaal kunt invullen of downloaden. Zorggeschil beoordeelt uw klacht en kan – indien nodig – een bindende uitspraak doen. Hieraan zijn mogelijk kosten verbonden.